pátek 20. ledna 2012

Nevyřčené - "Možná … Asi"


Prázdná místnost křičí,
vím, tam někde uvnitř, že mě to zničí,
protože i když chci, ty mě neslyšíš

Bylo to jako splněný sen,
nechtěla jsem z toho kolotoče ven,
jen jednou a naposledy za ruku mne vem

Jemné kapky mlhy dopadajíc na řasy,
řekla jsem možná a ty asi,
když prsty čechrals mé mokré vlasy
……
Jsem na dně propasti – zakázané slasti

Prázdná místnost tísní,
a já vím, že výčitky schovávám do písní,
protože i když chci, jsi pořád s ní

Bylo to jak Lovestory,
bez sladkých konců, bez falešného sorry,
a já byla další tělo co prošlo tvou postelí

Jemné kapky mlhy dopadajíc na řasy,
řekla jsem možná a ty asi,
když prsty čechrals mé mokré vlasy
……
Jsem na dně propasti – zakázané slasti

Kristiana Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)