úterý 14. února 2012

Valentýnský knižní hop


Valentýnský knižní hop pořádá SYKI @Knižní doupě

U příležitosti tohoto svátku jsem se rozhodla trochu se zamyslet nad tím, co pro mě Valentýn znamená.

Podle legendy sv. Valentýn před svou smrtí napsal zamilovaný dopis ženě a od toho se odvíjí tradice tzv. Valentýnek. I když římského kněze stála touha oddávat zamilované život, jeho čin si připomínáme už několik desítek let. Pro mnohé z nás to může být pouze obchodní tah, co si budeme nalhávat, většina obchodníků na takovémto svátku vydělá, ale pro ten zbytek je to den všech zamilovaných. Den, kdy si vyznáme lásku, kdy si na sebe v tom životním shonu najdeme čas a kdy ukážeme tomu druhému jak nám na něm záleží. A nemusí to být jen partner. Proč neříct rodičům jak je máme rádi, kamarádce jak nám na ní záleží. Vždyť v takový den by byla škoda se na sebe mračit.

Přiznám se, že bych ráda slavila s někým, komu bych mohla říct, že ho miluji. Bohužel jsem svou šanci propásla a čas, jak víme, nejde vrátit. Nicméně, nehodlám se litovat a proto dnešek zasvětím rozdávání radosti všem, které mám ráda. Rodičům, prarodičům, kamarádům, bráchovi - těm všem bych dneska chtěla říct, že je mám ráda. Ať už slovy, nebo jen tím, že si na ně vzpomenu a zavolám jim. A sama pro sebe si koupím růži a budu se na ní dívat a doufat, že příští rok bude od někoho, kdo mne bude milovat.
V dnešní mrazivý den zkuste vykouzlit alespoň jeden úsměv pro někoho, na kom vám záleží. I taková drobnost jakou je úsměv někomu uděláte radost.

Kromě „hopu“ jsem si tady pro vás připravila takovou kraťoučkou básničku. Doufám, že alespoň jednomu z vás vykouzlím na tváři úsměv já :o)

Srdce, hlasitě mi buší v hrudi,
a já cítím žár
Když sněhové vločky studí,
mou obnaženou tvář

V dávném zapomnění,
zrodil se ten dnešní den
Co můj svět změní,
z reality v krásný sen

Srdce, tak hlasitě buší v hrudi mé,
však neumím to zastavit
Pod dlaní chci cítit to tvé,
v jeden tlukot je spojit


V dávném století,
zrodily se první řádky
Na křídlech odletí,
a získám tě zpátky

Srdce, hlasitě stále v hrudi buší,
a já mám strach
Co když vůbec netušíš,
že stále jsi v mých snách

A o co budeme hopkat? Bude to kniha Upíří deníky - Stefanovy deníky: Prokletí, kterou věnovalo nakladatelství  FRAGMENT, Betlémské vraždy - má oblíbená, snad se bude líbit a nějaké to malé překvapení k tomu. Výherce bude jeden a bude uveřejněn nejpozději 1.3. 2012 (může se stát, že se mi nepodaří připojit), ale ráda bych výherce uveřejnila poslední den měsíce a to 29.2. 2012. Určitě odhopkejte i na další zapojené blogy, ať zvýšíte své šance na výhru. Valentýnský knižní hop potrvá od 14.2. do 28.2.
Takže TŘI, DVA, JEDNA ... HOP

~ FORMULÁŘ ~ 


Ať už ho slavíte nebo ne, ať už ho máte s kým strávit, nebo jste „single“ doufám, že si tento den náležitě užijete.
Když připojíte komentář hned pod článek budu moc ráda :)

Kristiana Alex

5 komentářů:

  1. Píšu tady trochu tedy,
    snad prolomím tím mezi-ledy,
    jenom přeji hezký svátek,
    strávený ve světě pohádek...
    :D

    OdpovědětVymazat
  2. Barny, Barny, bez veršů a poezie byly by dny prázdný ;)

    OdpovědětVymazat
  3. moc děkuji za giveaway a za práci, kterou na blogu děláš

    OdpovědětVymazat

Hlavně slušně :)