středa 8. února 2012

Waiting on Wednesday #3

Breaking the Spine

Jeffersonova šifra - The Jefferson Key
Autor Steve Berry
Vydáno – 03/2012 (vyjde)
Počet stran - 432
Nakladatelství - DOMINO

Rukou vraha zemřeli čtyři američtí prezidenti. Došlo k tomu v různých dobách, za rozdílných okolností, zdánlivě bez souvislosti. Co když ale mají všechny čtyři atentáty stejnou příčinu? Co když za vším stojí jistá pasáž americké ústavy, o níž nemá téměř nikdo tušení?
Odpovědi na tyto otázky se snaží najít bývalý agent ministerstva spravedlnosti Cotton Malone. S nasazením vlastního života překazil atentát na současného prezidenta Dannyho Danielse a dostal se tím do střetu se Společenstvem, mocným a tajným bratrstvem založeným během války o nezávislost.

Tahle kniha spojuje hned několik věcí, které mám ráda. Historii, konspirační teorie, vraždy - tedy, v literárním světě a hlavně, napínavý příběh. Jeffersonova šifra je přesně ten druh literatury, který miluji. Jedná se o samostatnou novelu, přesto spadá do série s Cottonem Malonem. Zatím jsem žádnou knihu s ním nečetla, ale pokud se mi bude zamlouvat tahle, vrhnu se i na další. Po všech těch "slaďácích" si opravdu potřebuji pročistit hlavu něčím přesně takovým.
Steve Berry - Těš se na mě :)

2 komentáře:

  1. My máme doma myslím skoro všechny knížky od něho a tuhle budeme taky kupovat :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle mám zamluvenou jak recenzní výtisk, tak jen doufám, že se to bude číst dobře. :)

      Vymazat

Hlavně slušně :)