sobota 22. září 2012

Nevyřčené - "Měla jsem říct..."

Ten podzimní chlad,
ta vůně mrazí a mi připomíná tebe.
Měla jsem říct,
dokud jsme tiše leželi vedle sebe.

Cítím ten chlad,
přestože zaplavila mě horkost.
Měla jsem říct,
dřív než nikdy, že mám toho dost.

Nechci být na druhé koleji,
jen čekat kdy a jestli vůbec.
Nechci čekat na později,
osamělá, ne-vinná oběť.

Ten podzimní chlad,
nezmění se v letní žár.
Měla jsem říct,
dokud jsi tu byl a o mě stál.

Cítím ten chlad,
jen stěží odolám vzpomínkám.
Měla jsem říct,
proč jsem sama a ty sám?

Nechci být na druhé koleji,
jen čekat kdy a jestli vůbec.
Nechci čekat na později,
osamělá, ne-vinná oběť.

Ten podzimní chlad,
ta vůně mrazí jako tenkrát u řeky.
Měla jsem říct,
miluji tě, chci tě, na věky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)