pátek 12. října 2012

Nevyřčené - Hledám ve hvězdách

Tak známá modlitba, slyším,
jak ke mě hvězdy promlouvají.
Tou cestou do neznáma, bloudím,
na místa, která jen vyvolení znají.

A zas a znova, schovávám svůj strach,
Zas a znova, překročit chci práh.

Kdy skončí ten šílený kolotoč, kdo ví?
V tichu a prázdnu nikdo neodpoví.

Hledám svůj cíl, ztracená,
mám pocit, že sama to nezvládnu.
Měla jsem zůstat dýl, zmatená,
protože jsem se ocitla v prázdnu.

Je to jen zkouška, netuším,
jestli jsem dost silná odolat.
Tou cestou jsem prošla, tím,
abych mohla všechno odvolat.

A zas a znova, schovávám svůj strach,
Zas a znova, překročit chci práh.

Kdy skončí ten šílený kolotoč, kdo ví?
V tichu a prázdnu nikdo nikdy neodpoví.

Tak známá slova, poslouchám,
jak srdce hledá ztracenou naději.
Odrážím se ode dna, touhám,
i smutku podlehnu později.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Hlavně slušně :)