úterý 24. září 2013

Zářijová giveaway - vyhodnocení


Máme to za sebou. Přesně o půlnoci z neděle na pondělí jsem utnula soutěž o tři báječné knížky. Na jednu stranu mě mrzí, že se vás zapojilo docela málo, ale na druhou – většina těch, co se zapojila, napsala moc krásné (i smutné) věci. Od úspěchů při skládání zkoušek, státnic, přijímaček, po naopak neúspěšné přijímačky a podobně. Našli se tací, co si stáli za svým, přesvědčili své okolí, že to co chtějí, není rozmar, ale opravdu po tom touží. Někoho zasáhla rodinná tragédie, špatná zkušenost. Všechno tohle vás podle vašich slov zocelilo, dodalo vám odvahu poprat se s životem.

Měli jste mi napsat, jakou knihu byste si chtěli přečíst a proč jste to ještě neudělali. Knížky byly rozmanité, ale důvod zůstával povětšinou stejný – nedostatek času - , nebo na ní není zrovna ta správná nálada. Tak či onak, věřím, že si je co nejdříve přečtete.

Jednu z knížek do soutěže věnovalo Knihcentrum, takže pokud jste nevyhráli, můžete si ji objednat zde. Další dvě knížky jsou ode mě. A kdo vyhrál? Na to se jdeme podívat.

1.Vzkaz v láhvi – Adler Olsen  Laurdes
2. Ďáblovy housle – Joseph Gelinek  Mima Nováková
3. Marley a já – John Grogan  Natalie Haltufová

Všem výhercům moc gratuluji, dnes jim odešlu email a doufám, že si čtení užijí. 

Velice bych chtěla poděkovat KNIHCENTRU za věnování knihy a záložek do soutěže.

4 komentáře:

Hlavně slušně :)