čtvrtek 17. dubna 2014

Tak trochu šílený týden s Deaverem #4


Na tento den jste se jistě těšili, jen to přiznejte. A já se těšila taky. Jen vymyslet nějakou kreativní záludnost, kterou bych po vás mohla chtít, mi dalo zabrat. Nakonec jsem si ale řekla, že by bylo fajn propojit několik mých oblíbených věcí dohromady. Váš úkol bude opravdu jednoduchý a může se zapojit opravdu kdokoliv. Teď si ale pojďme říci, o co všechno se bude soutěžit a kolik výherců bude.

Ceny:
První a tou nejhlavnější cenou je kniha Tak trochu šílení, záložka a plakát
Dva výherci dostanou po dvou záložkách.
Vyhrají tedy tři lidé.

Ceny do soutěže věnovalo nakladatelství DOMINO a tímto mu velice děkuji.
Teď se vrhneme na to, co po vás budu chtít. Původně jsem chtěla využít spojení jen Jefferyho Deavera, knihy Tak trochu šílení s vaší kreativností, ale napadlo mě něco trochu jiného. Tohle všechno propojíme s dalšími sociálními sítěmi. Na výběr máte Twitter, Facebook nebo Instagram, to už záleží jen na vás, která je vám bližší. Budu po vás chtít, abyste uveřejnili fotku s tagem #TaktrochusilenisBIA. Téma je jednoduché – ukažte mi, jak moc byste chtěli knihu Tak trochu šílení vyhrát, jako moc máte Jefferyho rádi, nebo kterou jeho postavu máte nejraději. Nápadům, kreativitě se meze nekladou. Je to jen na vás, jak to celé pojmete. Můžete natočit i video. Jak říkám, chci vidět to, proč byste chtěli knihu mít nebo co pro vás Jeffery Deaver znamená.

Fotky, videa můžete začít vkládat ode dneška (17.4.) do soboty do půlnoci. Ten nejlepší vyhraje první cenu. Výherce záložek zvolíme společně s Basterou z blogu Knihy nekoušou.

Už teď se těším, s čím originálním přijdete :-)

Koukněte i na ostatní blogy :-)
Bastera na Knihy nekoušou
Shefik na Shefikův blog
Vojta na Knižním kukátku
Martin za Naše knihovnička

2 komentáře:

Hlavně slušně :)